Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف گوشی‌های قاچاق در همدان

کشف گوشی‌های قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 64 دستگاه گوشي تلفن همراه و 184 دستگاه کارتن خالي موبايل با متعلقات به ارزش 4 میلیارد ریال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبر مبني بر اين که قاچاقچيان قصد دارند مقاديري موبايل را توسط يک دستگاه اتوبوس از طریق محورهای مواصلاتی استان همدان به اصفهان منتقل کنند بررسی موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي اصلي و فرعي استان، این اتوبوس شناسايي و توقيف و در بررسی ها مشخص شد داراي جاسازي بسيار حرفه اي حمل کالاي قاچاق مي باشد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بازرسی های دقیق تر، از جاساز قسمت عقب و کف این اتوبوس، 64 دستگاه انواع گوشي موبايل به همراه 184 کارتن لوازم جانبي موبايل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده، گفت: در اين خصوص علاوه بر راننده مالک گوشي ها نيز دستگير و پرونده آن ها در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن