Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری 22 سارق خودرو و مالخر در همدان / کشف 68 دستگاه خودروی سرقتی

دستگیری 22 سارق خودرو و مالخر در همدان / کشف 68 دستگاه خودروی سرقتی

 

 

 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، 22 نفر از اعضای باند سرقت خودرو، مالخر و سند نمره کار دستگیر و از آنان 68 دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

 

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهر همدان، دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت همدان با انجام اقدامات فنی و پلیسی، اعضای 4 باند سرقت خودرو را که در استان های تهران، البرز، همدان و کرمانشاه فعالیت مجرمانه داشتند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در عملیات ضربتی پلیس، 22 نفر از اعضای این باندها از قبیل سارق، مالخر و سند نمره کار دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 68 دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

وی بیان کرد: در این رابطه تعدادی از مالکان خودروها شناسایی که پس از انجام اقدامات قانونی، خودروها به آن ها تحویل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با بیان اینکه استفاده از تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر، قفل پدال و فرمان و همچنین سیستم های الکترونیکی هوشمند می تواند در پیشگیری از سرقت موثر واقع شود، گفت: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی گزارش دهند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن