Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف پوشاک قاچاق در لوله‌های سیمانی

کشف پوشاک قاچاق در لوله‌های سیمانی

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 15ميليارد ريال كالاي قاچاق از يك دستگاه كاميون ولوو با همكاري کارکنان پلیس آگاهي استان بوشهر خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان همدان ضمن تعامل با استان هاي حاشيه خليج فارس و در پی کسب خبري از  پلیس آگاهي استان بوشهر مبني بر اين که قاچاقچيان کالا قصد دارند با يك دستگاه کاميون ولوو از بنادر جنوبي کالاي قاچاق را به همدان و سپس به استان البرز انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: بلافاصله دو اکيپ از ماموران پليس آگاهي به محور جنوبي استان همدان اعزام و کاميون مذکور که حامل بار لوله سيماني بود شناسايي و در ورودي شهر همدان متوقف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بازرسي از این کامیون مشخص شد، قاچاقچیان در پوشش لوله هاي سيماني کالاهاي قاچاق حمل می کنند که راننده به همراه کاميون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وي بيان داشت: پس از تخليه لوله هاي سيماني از این کامیون، 5 هزار و 320 جفت جوراب خارجي، یک هزار و 390 ثوب کاپشن خارجي ، 120 ثوب سويشرت و شلوار ورزشي، 503 طاقه پارچه خارجي و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، 15میلیارد ريال برآورد شده، گفت: پرونده این متهم به تعزيرات حکومتي ارسال شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن