Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 18فقره سرقت در همدان

کشف 18فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگيري سارق داخل خودرو و کشف 18فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: به دنبال افزايش سرقت هاي داخل خودرو در سطح شهر همدان ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: در مرحله نخست با تجميع پرونده هاي موجود و بررسي صحنه هاي سرقت مشخص شد، از داخل خودروها اکثراً فلش مموري و وسايل كم حجم به سرقت رفته است که در يکي از این صحنه ها، تصوير یک سارق در اختيار عوامل گشتي قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: بررسی این پرونده ادامه داشت تا اینکه، ماموران گشت کلانتری 11 همدان شخصي را در حال دستکاري يک دستگاه خودرو 206 دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی، به 18 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و با راهنمايي وی، محل هاي سرقت بازسازي، مالباختگان شناسايي و تعدادي از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پايان سخنان خود گفت: متهم با قرار صادره مناسب روانه زندان شد.

رشادت افسر پليس در دستگیری سارقان خودرو

رئيس پليس آگاهي استان همدان نیز از دستگیری باند سارقان خودرو با رشادت افسر پلیس و كشف 10 دستگاه خودرو سرقتي در اين استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو پرايد در شهرستان همدان با این شیوه که سارقان پس از سرقت وسايل و محتويات خودروها، آن ها را در اطراف شهر رها مي کردند، بررسی موضوع در دستور كار کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات تيم بررسي صحنه جرم، از داخل یک خودرو رها شده يک دستگاه گوشي نوکيا ساده کشف و با استعلام به عمل آمده مشخص شد سیم کارت متعلق به فردي است كه داراي سابقه سرقت مسلحانه مي باشد.

سرهنگ زارعی بیان کرد:  محل زندگي متهم شناسايي و نامبرده در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقيقات و بازجویی های فنی، به سرقت 10 دستگاه خودرو با همدستي 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بيان داشت : با راهنمايي متهم، همدستان وي شناسايي و در يك عمليات پلیسی دستگير شدند که در لحظه دستگيري، يكي از متهمان با خودرو به سمت ماموران حمله ور و يكي از ماموران به شدت دچار آسيب ديدگي شد.

وی افزود: با راهنمايي سارقان، يک دستگاه خودرو پرايد نوک مدادي مسروقه به همراه تعدادي لوازم و قطعات خودروهاي مسروقه از جمله: جک، زاپاس، آچارآلات، چراغ و غيره کشف و تحويل مالباختگان شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن