Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف یک تن تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و فارس

کشف یک تن تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و فارس

جانشین انتظامي استان همدان از کشف یک هزار و 14 کيلو گرم ترياک در استان فارس و دستگيري 2 قاچاقچي در يک عمليات مشترک خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرامرز به گذر در تشريح اين خبر گفت:با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک مشخص شد اعضای این باند با شيوه و شگرد هاي پيچيده قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان هاي شرقي و جنوب شرقي به استان هاي مرکزي و غربي را دارند.
وی افزود: با برنامه ريزي و طراحي دقيق و اقدام هوشمندانه اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر همدان و فارس طي يک عمليات غافلگيرانه دپو مواد مخدر در منزلي در استان فارس شناسایي و مورد بازرسي قرار گرفت.
سرهنگ به گذر افزود: در بازرسی انجام گرفته يک محموله به وزن یک هزار و 14کيلو گرم  از نوع ترياک با لفافه کشف و 2 متهم در اين رابطه دستگير شدند.
وی افزود: تعاملات اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر بيانگر درک مشترک از اهميت مبارزه با مواد مخدر و تقويت کننده اشراف اطلاعاتي در سطح کشور است که يکي از اولويت هاي پليس همدان مي باشد .
کشف 9 کيلوگرم مواد مخدر هروئين در همدان
جانشین انتظامی استان همچنین از کشف مقدار 9 کيلوگرم هروئين با لفافه و دستگيري يک قاچاقچي در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاري انتظامي شهرستان فامنين خبر داد.
سرهنگ فرامرز به‌گذر در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع هروئين مشخص شد باند مورد اشاره با شيوه و شگرد هاي پيچيده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "تهران "به استان همدان کرده است.
وی افزود: با اشراف ايجاد شده و در يک همکاري عملياتي هدفمند و هوشمندانه با انتظامي شهرستان فامنين، خودرو سواري قاچاقچيان در ورودي فامنين شناسائي و در بازرسي از آن مقدار 9 کيلوگرم مخدر هروئين با لفافه کشف شد که در اين رابطه تعداد يک قاچاقچي دستگير و يک دستگاه خودرو  نیزتوقيف شد.
جانشین انتظامی  استان در پايان بيان داشت : اشراف اطلاعاتي با روحيه جهادي پرسنل خدوم پليس مبارزه با مواد مخدر استان باعث شده که قاچاقچيان مواد مخدر نتوانند به راحتي به اهداف شوم و پليد خود برسند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن