Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث طرح ترافیکی ویژه مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی در همدان

طرح ترافیکی ویژه مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی در همدان

پلیس راهور استان طی اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید ، حاج قاسم سلیمانی را در روزسه شنبه 17 دی ماه اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست دژخیمان زمان و با توجه به اجرای مراسم بزرگداشت یاد و خاطره آن شهید گرانقدر در روز سه شنبه مورخ 98/10/17 در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر همدان به استحضار شهروندان عزیز می رساند طرح ترافیکی ویژه ای در شهر همدان اجرا خواهد شد .
تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 0800 از خیابان های باباطاهر ، شریعتی ، شهدا و تختی ، به سمت میدان حضرت امام تا پایان مراسم ممنوع می باشد.
توقف وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودرو در محل تجمع و مسیر تردد عزاداران ممنوع می باشد و در صورت توقف با جرثقیل نسبت به جابه جایی آن اقدام خواهد شد.
با توجه به پیش بینی حضور گسترده شهروندان و هیئت های عزاداری و ... در مراسم و در صورت ازدحام جمعیت ، تردد ها از حلقه دوم شهر شامل : تقاطع تختی ، میدان آرامگان بوعلی ، تقاطع خواجه رشید و میدان امامزاده عبدالله نیز ممنوع خواهد شد.
ورود و تردد موتورسیکلت به میدان حضرت امام خمینی (ره) و پیاده راه های بوعلی و اکباتان ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
از شهروندان عزیز درخواست می گردد با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش حجم ترافیکی و جلوگیری از بروز گره های ترافیکی اقدام نمایند و با تعیین مسیرهای جایگزین پلیس راهور را در اجرای ماموریت های محوله یاری نمایند.
در پایان از همکاری شهروندان گرامی در اجرای طرح ترافیکی مذکور کمال تشکر و قدردانی را داریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن