Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بيش از 93 کيلو گرم مواد مخدر در همدان

کشف بيش از 93 کيلو گرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف مقدار 90 کيلو گرم ترياک، 2 کيلو و500 گرم هروئين و يک کيلوگرم مواد روان گردان شيشه در48 ساعت گذشته در شهرهای همدان، کبودرآهنگ و رزن خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامراني صالح در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند تهیه و توزيع مواد مخدر ترياک مشخص شد که اعضای این باند اقدام به انتقال مواد مخدر ترياک از استان هاي جنوبي به استان هاي مرکزي و غربي مي کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده در يک عمليات مشترک، کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کبودرآهنگ ، یک دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند را در شهرستان کبودرآهنگ شناسايي و متوقف کردند که در بازرسي از آن، 85 کيلو گرم ترياک کشف، 2 متهم دستگير و 2 دستگاه خودرو سواري توقيف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: همچنین ماموران این پلیس با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودرآهنگ توانستند باندی را که اقدام به انتقال و توزیع مواد مخدر هروئين و شيشه می کرد شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه از خودرو متهمان، يک کيلو گرم مواد روان گردان شيشه را کشف، 3 متهم را دستگير و يک دستگاه خودرو را توقیف کنند.

این مقام مسئول افزود: 2 کيلو و 500 گرم هروئين در همدان و 5 کیلو تریاک نیز در شهر رزن از قاچاقچیان کشف و 2 قاچاقچي نیز در این مدت دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه با اشاره به کشف 93 و نیم کیلو گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی و توقیف 4 دستگاه خودرو و دستگیری 7 متهم در این عملیات ها بيان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتي و استفاده ازظرفيت هاي موجود براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر دو عامل مهم در توفیقات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محسوب می شود.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن