Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت طلای پیرزنان به بهانه کمک به نیازمندان

سرقت طلای پیرزنان به بهانه کمک به نیازمندان

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: زوج جوان به بهانه کمک به فقرا اقدام به سرقت طلاهای زنان کهنسال این شهر می‌کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی اظهار داشت: به دنبال وصول چند فقره پرونده در زمینه سرقت طلاهای بانوان کهنسال به بهانه کمک به فقرا توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پس از جمع آوری مستندات لازم مشخص شد سارقان با مراجعه به کوچه های خلوت، بانوان کهنسال را شناسایی و خود را به عنوان خیر به آنها معرفی می کنند.
رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: سارقان از بانوان مسن ابتدا درخواست معرفی افراد نیازمند و فقرای محل سکونت کرده که بسته حمایتی، لباس و وجه نقد به این طیف از خانواده ها تحویل دهند در ادامه پس از کسب اعتماد، طلای آنها را در فرصت مناسب سرقت می کردند.
سرهنگ اسدبیگی افزود: با پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، سارقان که زن و شوهر هستند شناسایی و در حوالی شهر همدان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی گفت: متهمان در جریان تحقیقات فنی پلیس به سه فقره سرقت طلا اعتراف کردند که اموال سرقتی به مالباختگان تحویل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.
رییس پلیس آگاهی استان همدان تاکید کرد: هر گونه کمک به نیازمندان و فقرا از طریق مراجع معتبر مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به دست نیازمندان واقعی می رسد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن