Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش تقرببي 2 ميليارد و 500 ميليون ريال در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام اين خبر گفت: شب گذشته ماموران پليس امنيت اقتصادي استان حين کنترل خودروهاي عبوري در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به يک دستگاه خودروي کاميون نفتکش مشکوک مي شود.
وی بيان داشت: پس از توقیف کاميون نفتکش و بررسي   مشخص شد مدارک ارائه شده مربوط به روغن موتور می باشد در حالی نفتکش حامل گازوئیل  قاچاق است.
سردار کامرانی صالح گفت: راننده کامیون جهت فرار از قانون به مامور کاشف رشوه اي به مبلغ يک ميليون ريال پیشنهاد مي دهد که  مامور وظيفه شناس با رد رشوه موضوع را سريعاً گزارش و با انجام هماهنگي هاي قضائی کامیون حامل   30 هزار لیتر گازوئيل قاچاق را توقيف مي کند.
این مقام مسئول بیان داشت: ارزش این محموله 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شد و در اين خصوص يک نفر دستگير که به همراه  پرونده و رشوه پيشنهادي به تعزيرات حکومتي شهرستان بهار ارسال شد که در حال رسیدگی می باشد.
فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه اظهار داشت :  پليس همواره با سوءاستفاده کنندگان و مخلان  اقتصادی که باعث ايجاد تنش در بازار مي شوند برخورد جدي خواهد داشت و از آحاد مردم خواست هر گونه خبر در حوزه جرائم اقتصادي و قاچاق کالا و ارز را از طريق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن