Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث قاتل فراری در ملایر به دام افتاد

قاتل فراری در ملایر به دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسائي و دستگيري قاتل فراري پس از 4 ماه ، با تلاش مجاهدانه ماموران پليس آگاهي این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگي با اعلام اين خبرگفت: به دنبال وقوع يک فقره نزاع فردي در مرداد ماه سال جاري، يک نفر جوان 23 ساله با سلاح سرد به قتل رسید و در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که ضارب از بستگان مقتول بوده و بعد از ارتکاب قتل، متواري شده است.
اين مقام مسئول در ادامه افزود: با توجه به اينکه قاتل فردي سابقه دار بوده، با جابجايي محل هاي مخفيگاه خود، امکان دسترسي ماموران را سخت کرده بود ولي کارآگاهان از پيگيري خسته نشدند و اقدامات تخصصي و پليسي را با جديت و دامنه بيشتري ادامه دادند، تا اينکه سرانجام با پشتيباني اطلاعاتي پليس آگاهي مرکز استان و با اخذ نيابت قضائي و اعزام ماموران، پس از 4 ماه متواري بودن فرد قاتل، مخفيگاه او شناسايي شد.
وي افزود: طي دو شبانه روز تعقيب و مراقبت توسط ماموران در محل مورد نظر که در يکي از استان هاي مرکزي کشور بود، سرانجام روز گذشته قاتل متواري در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير شد و جهت رسيدگي قانوني به پليس آگاهي ملاير انتقال يافت.
سرهنگ سلگي در ادامه افزود: در تحقيقات فني و تخصصي به عمل آمده توسط ماموران پليس آگاهي، متهم به قتل مذکور به علت اختلافات مالي و خانوادگي اعتراف کرد که در اين زمينه با تشکيل پرونده و تکميل مستندات قانوني، فرد قاتل تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير درخاتمه با تقدير از حمايت هاي مجدانه دستگاه قضائي در جهت دستگيري اين فرد مجرم، افزود: با استفاده از توانمندي هاي علمي و تخصصي، ماموران تلاشگر پليس آگاهي در جهت شناسائي، کشف جرائم و دستگيري مجرمان ، روند هوشمندانه ، مقتدرانه و خستگي ناپذيري در دستور کار خود دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن