Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث بیش از صد خودروی پلاک خوزستان در همدان جریمه شدند

بیش از صد خودروی پلاک خوزستان در همدان جریمه شدند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی دارای پلاک انتظامی خوزستان از سوی ماموران پلیس راهور این شهرستان جریمه و به بیرون از استان هدایت شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا ورود خودروی دارای پلاک غیربومی از استان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به سایر استانها ممنوع است.
وی اضافه کرد: همدان یکی از مقصدهای اصلی ساکنان استان خوزستان به شمار می رود و همه ساله به ویژه در نوروز و ایام تابستان شمار زیادی از خوزستانی ها در اماکن تفریحی و توریستی حضور یافته حتی مدت زمان زیادی در بوستان ها به سر می برند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی در خوزستان، محدودیت ورود خودروهای دارای پلاک این استان به حوزه استحفاظی همدان با جدیت اعمال شد.
سرهنگ جمالی بیان کرد: برخی از رانندگان این قبیل خودروها با در دست داشتن اجاره نامه های دست نویس و به بهانه سکونت در این استان قصد تردد در سطح شهر همدان را داشتند که این قولنامه ها از سوی پلیس پذیرفته نشد و این رانندگان جریمه شدند.
وی گفت: طرح کنترل سرعت و برخورد با رانندگان متخلف با توجه به افزایش سهم سرعت در بروز سوانح جاده ای تشدید شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: تیم های پلیس راهور در بلوارهای ارم، فرودگاه، ارتش و گنجنامه حضور دارند و با دوربین های دستی سرعت خودروها را کنترل و دوربین های مکانیزه موجود نیز وضعیت تردد و سرعت خودروها را پایش می کنند.
سرهنگ جمالی اضافه کرد: یک دستگاه کامیون اقدام به بارگیری گوجه از تهران به مقصد عراق کرده بود که به علت خواب آلودگی راننده، کامیون ابتدا با یک دستگاه سواری ۲۰۶ پارک شده در حاشیه بلوار فرودگاه مقابل دانشگاه پیام نور سپس با تیربرق وسط جاده برخورد کرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن