Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نصب پوسترهای تبلیغاتی بر تابلوهای رانندگی ممنوع

نصب پوسترهای تبلیغاتی بر تابلوهای رانندگی ممنوع

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان از ممنوعیت نصب پوستر های تبلیغاتی کاندیدا ها بر روی علائم و تابلوهای سطح شهر خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی در تشریح این خبر گفت: با شروع فعالیت تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوی، متاسفانه پوستر تعدادی از این کاندیدها در سطح معابر شهری بر روی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده که برابر قانون تخلف محسوب می شود.
وی افزود: این اقدام تبلیغاتی برخی از کاندیدها موجب بروز تصادف و سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر خواهد شد بنابراین از کاندیدا ها و طرفداران آنها می خواهیم که ضمن رعایت قانون از نصب پوستر های تبلیغاتی و داربست و بنر، بر روی تابلوها و یا علائم رانندگی جداً خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده این گونه موارد، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
سرهنگ جمالی در ادامه با اشاره به افزایش وقوع تصادفات موتور سیکلت در طی 2 هفته گذشته در سطح شهر همدان افزود: متاسفانه در طی این مدت شاهد افزایش تعداد آمار جرحی و فوتی موتورسیکلت در سطح شهر همدان بوده ایم که حدود 60 درصداز آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول بیان داشت: اغلب این راکبان موتورسیکلت فاقد گواهینامه و بیمه نامه بوده اند و در تصادفات نیز از سوی کارشناسان پلیس مقصر تشخیص داده شده اند.
سرهنگ جمالی در خاتمه با توصیه به والدین در مراقبت از فرزندان و عدم واگذاری موتورسیکلت به افراد فاقد گواهینامه گفت: به راکبان موتور سیکلت هم توصیه می کنیم که در هنگام استفاده از موتورسیکلت ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن