Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند سارقان موتورسیکلت در همدان شناسایی شد

باند سارقان موتورسیکلت در همدان شناسایی شد

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگیری باند سارقان و کشف15 دستگاه موتورسيکلت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت : در پي افزايش سرقت موتور سيکلت از داخل پارکينگ مجتمع هاي مسکوني سطح شهر همدان، اکيپ ويژه اي از کارآگاهان مبارزه با سرقت تشکيل و با انجام تحقيقات گسترده ميداني، جمع آوري دلايل و مستندات، یک سارق را در این خصوص شناسايي کردند.
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: پس از انجام تحقيقات محلي مشخص شد، متهم در پاتوق هاي مختلف دوستان خود اقامت داشته و مکان مشخصی از وی در دسترس نیست که با اقدامات پیچیده پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و وی در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.
سرهنگ اسدبیگی افزود: نامبرده در بازجويي هاي اوليه به بزه انتسابی به همراه 5 نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد و در ادامه کليه همدستان او با هماهنگي قضائي دستگير و به سرقت 14 دستگاه موتور سيکلت و يک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به این که با راهنمایی متهمان 2 خريدار اموال و احشام مسروقه نیز شناسايي و دستگير شدند، افزود: کليه صحنه هاي سرقت تاييد، شاکیان شناسايي و تعدادي از اموال مسروقه کشف و تحويل مالباختگان شد.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: امنیت مردم خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا مردم می توانند هر گونه اطلاعات و اخبار خود را پیرامون مجرمان از طریق شماره 110 با پلیس در میان بگذارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن