Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند سارقان غیربومی در همدان منهدم شد

باند سارقان غیربومی در همدان منهدم شد

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري باند سارقان غير بومي زاغ زن و کشف 7 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در شهر همدان و بهار، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان  قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، مالباختگان در ساعت کاري بانک ها پس از دريافت وجه نقد (مبالغ بالا) و قرار دادن آن در خودرو خود، پس از طي مسافتي در سطح شهر براي چند لحظه جهت انجام امور شخصي وسیله نقلیه خود را ترك و پس از برگشتن متوجه سرقت پول شده اند.
اين مقام مسئول در ادامه بيان داشت: با اقدامات خاص پليسي، خودروي سارقان شناسايي و در استعلامات به عمل آمده متصرف خودرو به همراه همدستش که داراي سوابق کيفري بودند، شناسايي شدند.
وي افزود: با پيگيري هاي به عمل آمده و با همکاري ماموران پليس آگاهي استان مازندران، سارقان در شمال کشور و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 آنان توقيف و در بازرسي از آنان، مبلغ 87 میلیون ریال وجه نقد کشف که در بررسي هاي بعدي مشخص شد وجه مذکور در شهرستان آمل با شيوه زاغ زني سرقت شده است.
اين مقام انتظامي بیان کرد: با عنايت به مستندات جمع آوري شده سارقان تاكنون به 7 فقره سرقت در سطح شهر همدان ، بهار و لالجين اعتراف کرده اند و مالباختگان شناسايي و پرونده پس از تکميل تحقيقات به دادسرا ارسال شده است.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: با توجه به شيوه هاي نوين انتقال پول، شهروندان محترم از حمل وجه نقد با مبالغ زياد خودداري کرده و از روش هاي الکترونيکي موجود استفاده نمايند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن