Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث رد رشوه توسط پلیس ملایر قاتل را به دام انداخت

رد رشوه توسط پلیس ملایر قاتل را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از رد رشوه از سوی پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری خبر داد و گفت: پیشنهاد وجه نقد و طلا به پلیس ملایر مانع دستگیری قاتل فراری نشد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و بلافاصله برای بررسی دقیق تر این خودرو را متوقف کردند.
وی اظهارکرد: نفرات حاضر در این خودروی سواری به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری شدند اما در نهایت خودرو متوقف و تعداد دو نفر مظنون نیز دستگیر شدند.
سلگی ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی و با دقت نظر ماموران این یگان مشخص شد که یکی از متهمان با هویت مشخص به اتهام ارتکاب قتل در یکی از استان‌های همجوار تحت تعقیب قانونی قرار دارد.
فرمانده انتظامی ملایر افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، متهمان با پیشنهاد ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری قابل توجهی طلاجات شامل پلاک، انگشتر، گوشواره و دستبند طلا تلاش کردند تا از دست ماموران قانون رها شوند،اما بلافاصله این موضوع با رد پیشنهاد رشوه، صورتجلسه و به همراه متهمان و سایر مستندات این پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.
سلگی خاطرنشان کرد: اقدام مثبت و حس وظیفه شناسی کارکنان خدوم پلیس در واقع نماد احساس مسئولیت و داشتن وجدان کاری در انجام ماموریت‌های خطیر حوزه برقراری نظم و امنیت است.
فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان که همواره پشتیبان، همراه و همگام با خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی بوده و هستند درخواست کرد: هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و تقدیر خود را نسبت به عملکرد پلیس از طریق شماره تلفن ۱۹۷(دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس ملایر) ارائه دهند تا مورد مطالعه و بررسی های کارشناسی قرار گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن