Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جراح متقلب در همدان به دام پلیس اقتاد

جراح متقلب در همدان به دام پلیس اقتاد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خانم آرایشگری که با معرفی خود به عنوان پزشک در همدان جراحی زیبایی انجام می‌داد شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش "همدان نیوز"، دکترمحمد کریمی اظهار کرد: خانم جوانی با بهره گیری از فضای مجازی به تبلیغ تزریق ژل و بوتاکس و مداخله در امر درمان و جراحی‌های زیبایی برای زنان اقدام کرده بود که شناسایی این فرد در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: مجموعه نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان همدان به منظور وظایف نظارتی پیشگیری دخالت در امور درمان از سوی افراد غیرمسئول، شناسایی محل فعالیت و پلمب این مکان را با قوت پیگیری کرد.

دکتر کریمی تاکید کرد: پس از انجام یکسری کارها و در نهایت دریافت نوبت برای ویزیت و انجام عمل زیبایی به همراه ماموران اماکن انتظامی همدان در محل حضور یافته و نسبت به دستگیری فرد متخلف و پلمب محل فعالیت او اقدام شد.

وی با بیان اینکه هنگام ورود به این مجموعه چند زن در صف انتظار برای ویزیت بودند، گفت: فرد متخلف فعالیت گسترده ای در فضای مجازی داشته و دیروز بعد از تزریق آمپول به بینی فرد مراجعه‌کننده و قبل از انجام انجام عمل زیبایی بینی در مطب یک پزشک عمومی دستگیر شد.

مدیر نظارت و اعتبار‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه براساس اطلاعات به دست آمده تاکنون این فرد بیش از ۵۰ مورد عمل زیبایی بر روی شهروندان انجام داده است از مردم خواست برای انجام اعمال جراحی به مراکز درمانی معتبر مراجعه کنند و از داشتن تخصص پزشکان در زمینه درمان مورد نظر هم اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: این فرد متخلف در مواجهه با بیماران خود را کارشناس ارشد مامایی و متخصص جراحی زیبایی معرفی می کرده است.

 دکتر کریمی افزود:این پزشک قلابی یک دستیار هم داشته است که امروز شناسایی و دستگیر شد.

این فرد متخلف در مطب یکی از پزشکان به عنوان دستیار پزشک فعالیت می‌کرده و در زمان‌هایی بدون حضور پزشک بیماران را در مطب ویزیت و نسبت به انجام اعمال جراحی زیبایی بر روی آنان اقدام می‌کرد.

ماموران اماکن و نظارت دانشگاه علوم پزشکی مطب این پزشک را که محل فعالیت این فرد متخلف بوده است، پلمب کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن