Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث طرح ترافیک همدان برنامه‌ای برای رانندگان اسنپ ندارد

طرح ترافیک همدان برنامه‌ای برای رانندگان اسنپ ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: برای رانندگان آژانسی که در چهارچوب قوانین و برابر با صنف مشخص فعالیت می‌کنند، برنامه مشخصی داریم که در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی در رابطه با اعتراض آژانس‌ها و رانندگان اسنپ از اجرای طرح زوج و فرد در همدان، اظهار کرد: برای رانندگان آژانس‌هایی که زیرمجموعه تاکسیرانی هستند، تسهیلاتی درنظر گرفته خواهد شد که بتوانند به راحتی در طرح زوج و فرد به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: برای رانندگان اسنپ هیچ برنامه‌ای نداریم چراکه باید در چهارچوب آیین نامه‌های تعریف شده فعالیت کنند و در صورتی که زیرمجموعه تاکسیرانی بروند برنامه‌ای برای آنها درنظر گرفته می‌شود.

جمالی درباره اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در شهر همدان نیز بیان کرد: این طرح حدود یک هفته است که در حال اجراست و در این مدت 780 مورد اعمال قانون در پیاده‌راه بوعلی انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح همچنان اجرا خواهد شد و در پیاده‌راه‌ها نیز شهرداری اقدام به بستن معابر خواهد کرد تا آرامش و امنیت در این نقطه از شهر حاکم شود همچنین اعمال قانون موتورسیکلت سواران متخلف در پیاده‌راه بوعلی و میدان امام(ره) ادامه دارد و با افراد متخلف برابر قانون برخورد می‌شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن