Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آمار تصادفات در همدان نزولی شد

آمار تصادفات در همدان نزولی شد

رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش ۳۹ درصدی تصادفات جاده‌ای در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدای سال‌ جاری ۵۰۹ تصادف در جاده‌های استان همدان رخ داده که در مجموع تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی کاهش ۳۹ درصدی داشتیم.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری با بیان اینکه استان همدان طی سه ماهه ابتدای امسال رتبه چهارم کشور را در کاهش تصادفات فوتی داشته است، اظهار کرد: طی سه ماهه امسال ۷۳ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۹۲ نفر در تصادفات فوت شده بودند که کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان در نوروز امسال رتبه سوم را در کاهش تصادفات فوتی داشته است، تصریح کرد: در نوروز امسال با کاهش ۴۰ درصدی در میزان تلفات جاده‌ای رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

فکری با بیان اینکه استان همدان دارای ۵۴۰۰ کیلومتر جاده است که از این میزان بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر جاده فرعی و روستایی است، خاطرنشان کرد: در استان همدان بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه‌خیز وجود داشت که ۵۲ نقطه رفع شده و ۶۵ نقطه دیگر باقی مانده است به طوریکه در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، بهار، رزن و قهاوند تعداد نقاط حادثه‌خیز بالا بوده که باید مرتفع شود.

وی در ادامه از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور همدان-علیصدر خبر داد و گفت: دیروز -جمعه ۳۰ تیرماه- ساعت ۱۳:۳۰ یک فقره تصادف وانت پیکان با سواری جک در محور همدان- علیصدر در نقطه حادثه خیز روستای هارون‌آباد رخ داد که منجر به فوت راننده جک شد.

فکری با بیان اینکه علت تصادف انحراف به چپ وانت پیکان گزارش شده است، درباره وقوع تصادفات در این نقطه، افزود: با مدیرکل راهداری استان درخواست جلسه ای برای بررسی وضعیت این محور داشتیم تا مشکل روستای هارون آباد به صورت جدی حل شود البته تعریض جاده همدان- علیصدر آغاز شده است اما باید به صورت کوتاه مدت هم فکری شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن