Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث عامل شهادت افسر مبارزه با مواد مخدر ملایر دستگیر شد

عامل شهادت افسر مبارزه با مواد مخدر ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عامل شهادت سرهنگ "علی میرزایی" از نیروها و افسران شجاع پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی این استان که سوم مرداد سال جاری در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، دستگیر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سلمان امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شهادت سرهنگ "علی میرزایی" از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سوم مرداد سال جاری، دستگیری عامل شهادت این افسر شجاع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از چند روز تلاش شبانه روزی و استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار امیری بیان کرد: پلیس با اقتدار در برابر قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد ایستاد و هرگز اجازه نمی دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می کنند، پایمال شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن