Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مرگ ۲ نفر در تصادف همدان/ پراید نصف شد

مرگ ۲ نفر در تصادف همدان/ پراید نصف شد

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید و پژو در جاده همدان - بیجار ۲ نفر جان باختند و پراید از وسط نصف شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه سواری پراید از سمت بیجار به همدان در حال حرکت بود که به علت انحراف به چپ با سواری پژو برخورد کرده و از وسط نصف شد.

وی اضافه کرد: خودروی وانت نیسان که پشت سر سواری پژو در حال تردد بود به قسمت دوم پراید برخورد کرد سپس از مسیر اصلی منحرف و خودرو واژگون شد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: در این سانحه راننده پراید در محل حادثه و راننده پژو در بیمارستان جان خود را از دست داد و چهار تن دیگر مجروح شدند که حال مجروحان مساعد است.

سرهنگ فکری افزود: انحراف به چپ سواری پراید عامل بروز این حادثه بوده است البته شرکت سایپا هم به علت پایین بودن استحکام خودروی پراید، در این سانحه ۵۰ درصد مقصر شناخته شد.

وی گفت: همچنین روز گذشته در سانحه دیگری بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر اراک ملایر رو به روی بهشت هاجر یک نفر فوت و ۲ نفر دیگری مجروح و مصدوم شدند.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در عین حال یک مورد دیگر واژگونی سواری تیبا ۲ در کیلومتر ۱۷ آزادراه همدان ساوه رخ داد که در این سانحه هم یک نفر جان باخت.

سرهنگ فکری با بیان اینکه این ۲ سانحه به علت خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داده است تاکید کرد: در فوت این افراد نباید ضعف در ایمنی و استحکام بدنه خودرو را نادیده گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان همدان ۱۰۸ نفر در چهار ماه امسال در سوانح رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۹ فوتی بود، ۱۶ درصد کاهش داشته است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن