Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث واژگونی اتوبوس در همدان ۲۸ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی اتوبوس در همدان ۲۸ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران به همدان ۲۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر محمدرضا شکوهی توضیح داد: ساعت ۰۳:۵۳ بامداد امروز به دنبال گزارش واژگونی یک دستگاه اتوبوس تهران به مقصد کرمانشاه در محدوده شهرک صنعتی بوعلی به واحد ارتباطات و کنترل عملیات مرکز اورژانس بلافاصله، سه کد آمبولانس اورژانس شهرستان همدان، اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد.

شکوهی ادامه داد: پس از تریاژ اولیه و اقدامات درمانی، ۲۸ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان همدان به بیمارستان بعثت منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: چهار نفر از مصدومان این حادثه تبعه پاکستانی و یک نفر تبعه عراقی هستند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان نیز اعلام کرد: علت واژگونی اتوبوس مسافربری عدم توجه راننده به جلو بوده که منجر به برخورد اتوبوس به گارد و واژگونی آن شده است.

سرهنگ علی فکری گفت: حدوداً ساعت ۴ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری مربوط به تعاونی تهران با ۲۵ سرنشین ساعت ۱۲ و نیم بامداد به سمت کرمانشاه در حال حرکت بود که یک کیلومتر مانده به جورقان، ۴ کیلومتری شهر همدان، به علت عدم توجه راننده به جلو با گارد برخورد کرده و واژگون شد.

وی با بیان اینکه تقریباً تمام سرنشینان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: از این تعداد شش نفر مصدوم بوده و نیاز به درمان داشتند و بقیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

فکری با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: چهار نفر از مسافران این اتوبوس دانشجوی پاکستانی بوده که یک نفر به صورت سطحی مصدوم شده بود و یک نفر هم تبعه عراقی در بین مسافران بود

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: تعداد سرنشینان این اتوبوس ۲۵ نفر به علاوه یک راننده، یک کمک راننده و یک شاگرد بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن