Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ۲۰ باند سرقت در همدان نیمه اول امسال متلاشی شد

۲۰ باند سرقت در همدان نیمه اول امسال متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۲۰ باند سرقت در استان نیمه نخست سال جاری با تلاش های پلیس شنایایی و متلاشی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سلمان امیری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت موضوعی عمومی است و مردم نیز در حفظ آن نقش مهمی ایفا می کنند.

وی از رسانه ها در انعکاس عملکرد نیروی انتظامی تقدیر و تاکید کرد: امنیت زیر بنای رشد و توسعه هر جامعه ای است و جامعه ای که شهروندان آن قانون را پاس می دارند به رشد و توسعه دست پیدا می کند.

فرمانده انتظامی استان همدان یاداور شد: «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» شعار نیروی انتظامی است و بیان رشادت های پلیس همین بس که تنها امسال ۵۰ نیروی پلیس برای حفظ امنیت در مرزها و شهرهای کشور به افتخار شهادت نایل شده اند.

وی، اعتماد مردم به پلیس پشتوانه ای برای نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مردم برای ارتقای امنیت جامعه پلیس را در مسائل مختلف همراهی کنند و با معتمد و کلانتر محل ارتباط داشته باشند.

سردار امیری، همدان را جزو استان های امن در حوزه های مختلف عنوان و تاکید کرد: با کسانی که قصد قانون گریزی و برهم زدان امنیت جامعه را داشته باشند برخورد می شود.

وی با هشدار به اراذل و اوباش گفت: با آنها قاطعانه برخورد می کنیم و خط قرمز پلیس ایجاد شرارت است.

فرمانده انتظامی استان همدان در باره عملکرد پلیس گفت: در ۶ ماهه گذشته ۶۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار شده است و بیش از ۱۰ هزار عملیات پلیسی داشته ایم.

وی از کاهش هفت درصد فوتی جاده ای نسبت به مدت مشابه در ۶ ماهه اول سال گذشته خبر داد و یادآور شد: در این مدت موفق به انهدام ۲۵ باند مواد مخدر و دستگیری ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل آنها شدیم.

این مسوول انتظامی گفت در ۶ ماهه اول سال پنج تن مواد مخدر کشف کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است

وی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی شبانه روزی فعال است ، تصریح کرد: اگر از حساب کسی بدلیل کلاهبرداری مبلغی کم شد، بسرعت با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرد تا حساب وی مسدود و از ادامه سرقت جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: ۱۴ هزار ۵۰۰ نفر با سامانه ۱۹۷ تماس گرفتند و از اقدامات پلیس تشکر و انتقاد کرده و پیشنهاداتی را هم مطرح کرده اند که این بیانگر نظارت مردمی بر کار پلیس است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن