Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مخلان امنیت دست از شرارت بردارند

مخلان امنیت دست از شرارت بردارند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مخلان نظم و امنیت عمومی دست از شرارت بردارند در غیر اینصورت با آنها برخورد جدی شده و در استان جایی نخواهند داشت.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سلمان امیری روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: پلیس در اجرای قانون مصمم است و با قانون شکنان قاطعانه برخورد می کند.

وی تصریح کرد: گردن کشان و قانون شکنان جایی در استان ندارند و پلیس با اقتدار و توانمندی آنها را سر جای خود می نشانند و با شناسایی و دستگیری این افراد آنها را در اختیار مرجع قضایی قرار می دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت نیاز اساسی و بنیادی بشر است گفت: پیش نیاز همه اقدامات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و تعلیم و تربیت امنیت است و فراجا دخیل در امنیت عمومی است.

سردار امیری افزود: نیروی انتظامی افتخار دارد به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم است و در این راستا شعار این هفته "شهروند قانون مدار پلیس خدمت گزار" انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از امنیت، کیان اسلامی و ناموس مردم تا سر حد جان دفاع می کند و گواه این موضوع تقدیم ۵۱ شهید از ابتدای سال تاکنون در کشور است.

فرمانده انتظامی استان همدان با عنوان اینکه امنیت با حضور مردم و نهادهای مسئول حاکم می شود اظهار کرد: همدانی ها مردمانی قانونمدار هستند که به هشدارهای پلیسی توجه می کنند و این موضوع موجب شده که این استان در شاخص ها جزو استان های امن کشور قرار بگیرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن