Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۲۱۵۰ کیلو شیره‌ تقلبی در ملایر

کشف ۲۱۵۰ کیلو شیره‌ تقلبی در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از پلمب محل تولید شیره تقلبی انگور توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ احمد ساکی در تشریح اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از تهیه شیره تقلبی انگور در زیرزمین یک منزل مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۲۱۵۰ کیلوگرم شیره تقلبی انگور را کشف کردند.

ساکی با اشاره به معرفی یک نفر متهم به مرجع قضایی، افزود: شهروندان برای تهیه محصولات غذایی و سوغاتی‌ها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف ۳۵۰ عدد باند و دزدگیر و دو دستگاه یخچال به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت حامل بار مشکوک می‌شوند و در بازرسی از خودرو مذکور تعداد دو دستگاه یخچال خارجی را کشف کردند.

ساکی با بیان اینکه مأموران همچنین در بازرسی از یک باب مغازه تعداد ۳۵۰ عدد باند و دزدگیر قاچاق را کشف کردند، یادآور شد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و با تشکیل پرونده دو نفر متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن