Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری سارقان «شهر ماشین» در همدان

دستگیری سارقان «شهر ماشین» در همدان

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سه سارق حرفه ای که با ورود به اتوگالری در شهر ماشین همدان اقدام به سرقت اموال باارزش می کردند، شب گذشته دستگیر شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی اسدبگی بیان کرد: به دنبال شکایت شماری از فروشندگان خودرو فعال در شهر ماشین مبنی بر سرقت اموال با ارزش آنها، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های صورت گرفته گویای این است که چند سارق شبانه وارد پشت بام اتوگالری های شهر ماشین شده و موتور کولر را به سرقت می بردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: همچنین سارقان با شکستن قفل یا شیشه مغازه ها وارد نمایشگاه خودرو شده و پول نقد، چک، اموال با ارزش موجود در کشوی میز و حتی قند و چای را سرقت کردند.

سرهنگ اسدبگی گفت: سارقان شب گذشته نیز در حال سرقت بودند که توسط عوامل پلیس شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در بازجویی از آنها اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

وی افزود: به دنبال دستگیری سارقان بومی، یک مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی او نیز دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان توصیه کرد: مغازه داران برای پیشگیری از سرقت باید نسبت به دور چینی پشت بام اقدام کنند تا امکان ورود سارق به پشت بام و سرقت کولر دیگر تجهیزات سلب شود.

سرهنگ اسدبگی اضافه کرد: همچنین باید مغازه به دوربین و آژیر مجهز شده و افراد از نگهداری اموال با ارزش، پول نقد و طلاهای داخل مغازه خودداری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن