Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سهم واژگونی در سوانح جاده‌ای همدان رو به افزایش است

سهم واژگونی در سوانح جاده‌ای همدان رو به افزایش است

رییس پلیس راه استان همدان گفت: سهم واژگونی در بروز سوانح برون شهری این استان رو به افزایش است که مهمترین علت آن رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری یادآوری کرد: ۴۰ درصد از سوانح جاده ای این استان در سال گذشته را واژگونی خودرو تشکیل می داد که این آمار در نوروز امسال به ۵۰ درصد نیز رسید.

وی اضافه کرد: مهمترین علت واژگونی خودروها بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، مشغول شدن به تنظیم سیستم صوتی و گرمایشی و مکالمه با تلفن همراه است.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بیشتر مواقع حین واژگونی خودرو، سرنشینان به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان می بازند در حالیکه بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان وسیله نقلیه حین تردد در جاده‌های برون شهری ضروری است.

سرهنگ فکری ادامه داد: صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در جاده کبودرآهنگ - ویان راننده ۴۵ ساله این وسیله نقلیه در دم جان باخت.

وی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته و طبق نظر کارشناس سوانح پلیس راه، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی عامل بروز این سانحه جاده‌ای بوده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن