Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری 10 نمایشگاه در بخش صنایع کوچک در همدان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان خبر داد:
برگزاری 10 نمایشگاه در بخش صنایع کوچک در همدان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: در راستای توسعه صنایع کوچک 10 نمایشگاه در استان در نظر گرفته شده است.


به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، کیوان گردان در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همدان با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه سالها به فراموشی سپرده شده بود، اظهار داشت: پس از چند سال دومین دوره در سال قبل برگزار شد و دوره سوم نیز در حال برگزاری است.
وی با اشاره به سیاست های برگزاری نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد صنایع کشور به صنایع کوچک اختصاص دارد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با توسعه صنایع کوچک قابل تحقق است که دولت در این راستا برنامه هایی را به سازمان صنایع کوچک ابلاغ کرد.
گردان با بیان اینکه توجه به صنایع کوچک از اولویت های دولت است، یادآور شد: دستگاه ها به دنبال این هستند که واحدهای فعال در این بخش که با کمترین حمایت می توانند به چرخه تولید بازگردند، حمایت شوند و تولید خود را از سر بگیرند.
وی با اشاره به اینکه توسعه بازارهای هدف از مصادیق برون گرایی بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: راهنمایی و مشاوره برای تولید، دوره های آموزشی، مذاکرات B2B برای تسهیل روند صادرات و برگزاری نمایشگاه ها که 10 نمایشگاه در این راستا در نظر گرفته شده، از جمله اقداماتی است که برای تحقق هدف برون گرایی پیش بینی شده است.
گردان با بیان اینکه مدیران صنعتی در خط مقدم توسعه هستند ابراز امیدواری کرد که دستگاه های استان بتوانند در مسیر توسعه قدم بردارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن