Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مطالبات300 میلیارد تومانی گندم‌کاران همدانی کی پرداخت می‌شود؟

مطالبات300 میلیارد تومانی گندم‌کاران همدانی کی پرداخت می‌شود؟

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان زمان پرداخت باقی مانده مطالبات گندم‌کاران همدانی را اعلام کرد.

منصور رضوانی جلال در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، گفت: با توجه به اینکه هفت هزار میلیارد تومان اوراق از سوی دولت در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته، مطالبات گندم کاران تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون45.4 درصد از مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است، اظهار داشت: از مطالبات 670 میلیارد تومانی گندم کاران استان 370 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رضوانی جلال همچنین تصریح کرد: 54 درصد از مطالبات نیز به میزان بیش از 300 میلیارد تومان باقی مانده که تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: میزان گندم خریداری شده از کشاورزان همدان 533 هزار تن به ارزش ریالی 670 میلیارد تومان بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به خریداری چغندرقند از سوی کارخانجات، یادآور شد: دولت مطالبات چغندرکاران را پرداخت نمی کند و پرداخت بر عهده کارخانجات چغندرقند است.

وی به بازار پر رونق شکر اشاره کرد و افزود: با توجه به این موضوع کارخانجات توان پرداخت دارند و در حال پرداخت مطالبات هستند.

رضوانی جلال با بیان اینکه 330 هزار تن چغندرقند از کشاورزان همدانی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: در جلسه با استاندار همدان قرار بر این شد که طی دو ماه مطالبات چغندرکاران به طور کامل پرداخت شود.

وی در پایان سهم صادرات محصولات کشاورزی از کل صادرات استان را 280 میلیون دلار در سال جاری عنوان کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه 65 میلیون دلار محصولات کشاورزی از استان صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن