Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف روزانه 10.5 میلیون مترمکعب گاز در استان همدان

دمای زیر صفر درجه و ثبات در مصرف گاز؛
مصرف روزانه 10.5 میلیون مترمکعب گاز در استان همدان

با وجود اینکه دمای هوا در استان در چند روز گذشته به یک درجه زیر صفر کاهش یافته اما بر اساس گفته مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، مصرف گاز با تغییر چندانی مواجه نبوده است.

محمدمهدی مهدوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر گفت: در شرایط فعلی مصرف روزانه گاز در سطح استان 10 تا 10.5 میلیون متر مکعب است که نسبت به قبل تغییر چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: تمامی بخش ها و مشترکین بدون هیچ گونه محدودیتی در حال مصرف گاز هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مهدوی با اشاره به مصرف یک میلیارد و 800 میلیون متر مکعب گاز در استان از ابتدای سال تا امروز، یادآور شد: 1.1 میلیارد مترمکعب از مصرف گاز استان به بخش صنعت و نیروگاه شهید مفتح همدان اختصاص دارد و مابقی مصرف به بخش خانگی، عمومی و دستگاه های دولتی برمی گردد.

وی میزان بدهی نیروگاه شهید مفتح به شرکت گاز استان را 60 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پرداخت این بدهی به صورت تهاتری بین وزارت نیرو و نفت صورت می گیرد و شرکت گاز استان نقشی در وصول مطالبات ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان با بیان اینکه بدهی مشترکین به شرکت گاز استان 130 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: میزان بدهی بخش خانگی 58 میلیارد تومان و جایگاه های CNG بیش از دو میلیارد تومان است و 70 میلیارد تومان از مطالبات نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد که امید می رود با تشکیل کمیته پیگیری وصول مطالبات، بدهی مشترکین به حداقل برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن