Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان کی افتتاح می‌شود؟

محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان کی افتتاح می‌شود؟

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی سایت جدید نمایشگاه خبر داد.

حسین الماسی در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر گفت: سایت جدید نمایشگاه های بین المللی همدان با پیش بینی 10 میلیارد تومان اعتبار در مجاورت فرودگاه همدان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز نخست آن تا پایان نیمه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.

الماسی با بیان اینکه محل فعلی نمایشگاه های بین المللی همدان به مزایده گذاشته شده است، یادآور شد: با توجه به این موضوع عملیات عمرانی سایت جدید نمایشگاه باید روند سریعتری داشته باشد تا در صورت فروش محل فعلی، نمایشگاه به محل جدید منتقل شود.

وی با اشاره به مساحت 20 هکتاری سایت جدید نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه دارای پارکینگ کافی، سالن همایش، سوئیت های اقامتی و سالن آمفی تئاتر روباز است که بخشی از آن در فاز دوم به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان همچنین تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که تا کنون سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است در روزهای گذشته محمودرضا عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی و رضا قیاسی معاون اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان از این پروژه بازدید کردند.

{nomultithumb}

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن