Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تقدیر از شرکت صنایع غذایی سحر به عنوان واحد ساعی استاندارد استان همدان/رضایت از کیفیت محصولات سحر در بازارهای خارجی

تقدیر از شرکت صنایع غذایی سحر به عنوان واحد ساعی استاندارد استان همدان/رضایت از کیفیت محصولات سحر در بازارهای خارجی

شرکت صنایع غذایی سحر همدان به عنوان واحد ساعی استان در زمینه استاندارد مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش "همدان نیوز"، ظهر امروز آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان همدان با حضور وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد کشور، آیت اله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان برگزار شد.

در این آیین واحدهای نمونه استاندارد استان مورد تقدیر قرار گرفتند که در این بین شرکت صنایع غذایی سحر با مدیریت مسعود توتونچیان نیز به عنوان واحد ساعی استاندارد تجلیل شد.

شرکت صنایع غذایی سحر در سال ۱۳۷۰به منظور تولید محصولات غذایی بر پایه تولید محصولات کشاورزی، شروع به ساخت و راه اندازی خطوط تولیدی کرده و  در سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ پروانه بهره برداری شد و متعاقباً با اخذ پروانه ساخت برای 15 نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است.

این شرکت ابتدا با تعداد ۲۰ نفر نیروی انسانی فعالیت تولیدی خود را در سالهای ابتدایی تاسیس آغاز کرد که با توسعه روند تولیدی خود در حال حاضر از 900  نفر پرسنل خبره و کارآمد در بخشهای مختلف استفاده می کند.

شرکت صنایع غذایی سحر همدان در حال حاضر ۶۷ نوع محصول در 9 گروه تولید می کند و ۱۹۹ نوع بسته بندی نیز از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

شرکت صنایع غذایی سحر دارنده ۵۱ پروانه استاندارد تولید محصولات و گواهینامه استاندارد ISO 9001:2008 از شرکت IMQ  است و پیش از این نیز  از سال 86 تا 94 به عنوان واحد برتر کیفیت از سوی سازمان استاندارد مورد تجلیل قرار گرفته است.

مدیرکارخانه صنایع غذایی سحر که به نمایندگی از مدیرعامل شرکت مورد تقدیر قرار گرفت، در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، به همت این واحد برای تولید محصولات با کیفیت و استاندارد اشاره کرد و گفت: شرکت صنایع غذایی سحر با ارگان‌ها و نهادهای ناظر همچون سازمان استاندارد و بازرسی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات خود در ارتباط است.

حسن مؤمن افزود: با هماهنگی ها و همکاری های صورت گرفته با سازمان استاندارد و با اهتمام شرکت سحر، نظارت و دقت جدی بر تولید محصولات و کیفیت تولیدات انجام می شود که این تلاش باعث شده شرکت صنایع غذایی سحر به عنوان واحد ساعی در حوزه استاندارد معرفی شود.

وی با بیان اینکه هر سال محصولات جدیدی در شرکت سحر تولید و عرضه می شود، اظهار داشت: سبد غذایی سحر هر ساله در حال تکمیل است و با توجه به تولید محصولات جدید، درخواست دریافت پروانه استاندارد برای این محصولات انجام می‌شود.

مؤمن همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه برخی استانداردها تشویقی است شرکت صنایع غذایی سحر به دنبال تبدیل آن به استاندارد اجباری است که از جمله می توان با مربا و ترشیجات اشاره کرد که استاندارد این محصولات تشویقی بوده و شرکت سحر سعی بر این دارد که پروانه استاندارد اجباری برای این نوع محصولات دریافت کند که این اقدام در جلب نظر مشتریان اثرگذار است.

مدیرکارخانه صنایع غذایی سحر با تأکید بر اینکه کیفیت در بازار حرف اول را می زند، یادآور شد: به طور قطع کالایی که دارای علامت استاندارد است موجب اطمینان خاطر مردم می شود و در نهایت استقبال مشتریان از خرید این محصول افزایش خواهد یافت که با توجه به این موضوع شرکت سحر، کیفیت و مطابقت محصولات با استاندارد را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

وی ادامه داد: شرکت سحر همواره سعی کرده حرفی برای گفتن داشته باشد و رضایت مشتری از مهمترین اهداف این واحد تولیدی به شمار می رود.

مؤمن با بیان اینکه شرکت سحر در بین صنایع مشابه، مطرح و دارای برند کشور یکی از پنج شرکت اول است، خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، شرکت سحر در تولید کنسرو و تنوع محصولات تولیدی رتبه اول کشور را دارد و در تولید مایونز نیز یکی از پنج شرکت برتر کشور است.

وی با اشاره به صادرات محصولات شرکت صنایع غذایی سحر به عراق، امارات، روسیه و انگلستان، گفت: در حال حاضر نیز شرکت به دنبال برقراری ارتباط با کانادا و صادرات محصولات خود به این کشور است.

مؤمن با تأکید بر اینکه شرکت سحر توان رقابت در بازار جهانی را دارد، اظهار داشت: در کشورهای هدف مشکلی وجود ندارد و با توجه به کیفیت مطلوب محصولات تولیدی سحر، تا به حال این اتفاق نیفتاده که محموله صادراتی شرکت در بازارهای هدف برگشت بخورد و خوشبختانه شرکت سحر توان رقابت با دیگر تولیدکنندگان را در دنیا داشته است.

{nomultithumb}

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن