Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی انجام بیش از 4هزار کنترل کمیت فرآورده ‌های نفتی در همدان

انجام بیش از 4هزار کنترل کمیت فرآورده ‌های نفتی در همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: تعداد آزمایش‌های کمی انجام شده بر روی نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت استان همدان در نیمه اول سال جاری به 4144 مورد رسید.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان،  صادق فریدی اظهار داشت: در راستای تحقق سوخت رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم از ابتدای سال تا پایان شهریورماه، ماهیانه به طور متوسط 700 مورد کنترل کمی سوخت در جایگاه ‌ها و مجاری عرضه استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 830 نازل سوختگیری در منطقه موجود است گفت: هم اکنون 735 نازل منطقه فعال بوده که از این تعداد 525 عدد نازل مختص عرضه فرآورده بنزین و 210 عدد نازل مختص عرضه فرآورده نفتگاز است.

فریدی افزود: در شش ماه نخست سال جاری تعداد 720 عدد نازل جایگاه های استان مورد بازدید قرار گرفته که از این تعداد 510 نازل عرضه بنزین و 210 نازل عرضه نفتگاز به صورت ماهیانه آزمایش شده اند.

مدیر پخش منطقه همدان با بیان اینکه نظارت مستمر بر جایگاه ها و مجاری عرضه  به عنوان ویترین های وزارت نفت بر عهده یکایک کارکنان مجموعه شرکت ملی پخش است وبخش قابل توجهی ازرسالت سازمانی و تعهدات کارکنان محسوب می شود پایش مستمر نازل های سوخت رسانی در دستور کار منطقه قرار داشته خاطرنشان ساخت: واحد خدمات فنی و مهندسی منطقه با در اختیار داشتن چک لیست مربوطه، در جایگاه‌ها حضور یافته و سیستم مکانیکی انتقال و تحویل سوخت و شمارنده آن را با استفاده از پیمانه معیار و استاندارد نمونه گیری و  تطبیق می نماید

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر کنترل های مستمر منطقه هر سه ماه یکبار کارشناسان اداره استاندارد نیز گروه مزبور را همراهی کرده و نسبت به الصاق برچسب های استاندارد خود بر روی تلمبه های سوختگیری در جایگاه ها مبادرت می کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن