Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی در هیچ‌یک از مدارس همدان بخاری نفتی چکه‌ای وجود ندارد/1560 مدرسه با شوفاژ گرم می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان:
در هیچ‌یک از مدارس همدان بخاری نفتی چکه‌ای وجود ندارد/1560 مدرسه با شوفاژ گرم می‌شود

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: بر اساس اعلام مدیران مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان، در هیچ یک از مدارس بخاری نفتی چکه ای وجود ندارد.

فرزاد تیموری در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با بیان اینکه از سال 1391 اعتباری تحت عنوان استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در بودجه سالانه لحاظ شده است، اظهار داشت: استانداردسازی از همین سال در مدارس کشور آغاز شده است و در سال جاری نیز اعتبارات پیش بینی شده است.

وی میزان اعتبارات تخصیص یافته به استان همدان جهت استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس را 4.5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده 15 میلیارد تومان است که دو میلیارد تومان به تجهیزات آموزشی و 13 میلیارد تومان به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اختصاص دارد.

تیموری با بیان اینکه استانداردسازی در سال جاری در حال انجام است و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح به پایان رسیده و سیستم گرمایشی 562 کلاس درس در سال جاری استانداردسازی شده است.

وی ادامه داد: در سطح استان 65 درصد از مدارس به تعداد یک هزار و 560 مدرسه به شوفاژ و حرارت مرکزی، 20 درصد به تعداد 249 مدرسه به بخاری های نفتی استاندارد و  15 درصد به تعداد 591 مدرسه به بخاری های گازی استاندارد مجهز هستند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به انجام هماهنگی ها جهت تجهیز مدارس دارای کمتر از 20 دانش آموز به بخاری های گازی استاندارد، گفت: 155 مدرسه در سطح استان بخاری نفتی دارند که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به شکل ضربتی در دو ماه آینده این تعداد مدرسه که کمتر از 20 دانش آموز دارند به بخاری های گازی مجهز خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد:  بر اساس پیش بینی صورت گرفته در دیگر مدارس نیز سعی بر تبدیل سیستم بخاری گازی به حرارت مرکزی است.

تیموری با تأکید بر اینکه بخاری نفتی چکه ای به طور کامل از سطح استان حذف شده است، اظهار داشت: تعدادی بخاری کاربراتوردار استاندارد در مناطق توزیع شده و در هیچ نقطه ای نباید بخاری نفتی چکه ای وجود داشته باشد و بر اساس آنچه مدیران مناطق 19 گانه بارها اعلام کرده اند هیچ بخاری نفتی چکه ای در مدارس وجود ندارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن