Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بلاتکلیفی 50 هزار میلیارد تومانی در یکی از بانک های کشور

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان مطرح کرد:
بلاتکلیفی 50 هزار میلیارد تومانی در یکی از بانک های کشور

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: 50 هزار میلیارد تومان در یکی از بانک های کشور بلاتکلیف مانده است.


به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، امیر خجسته در آیین افتتاحیه همایش نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیان اینکه تحریم هم تهدید و هم فرصت است، اظهار داشت: باید در کشور از ظرفیت نخبگان استفاده کرد تا به توسعه رسید.
وی ادامه داد: آمار و گزارشات بدی در خصوص آسیب های اجتماعی به مجلس ارائه شده است و باید رونق اقتصادی بر اساس اصل 44 قانون اساسی به نتیجه برسد تا از آسیب های اجتماعی پیشگیری شود.
خجسته تأکید کرد: رونق اقتصادی زمانی محقق می شود که مفاسد اقتصادی وجود نداشته باشد و به نوعی می توان گفت که رونق با مبارزه با مفاسد اقتصادی محقق می شود.
وی با بیان اینکه 50 هزار میلیارد تومان در یکی از بانک ها معلق است، یادآور شد: دست غارتگران باید قطع شود تا رونق اقتصادی به نتیجه برسد و این موضوع نیاز به برخورد جدی قوه قضاییه و مقننه است که مجلس نهم و قبل از آن در این زمینه خوب عمل نکردند.
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم دست غارتگران را قطع خواهد کرد، یادآور شد: 12 هزار قانون در مجلس تدوین و انباشته شده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه در هر مقطعی باید با مفاسد اقتصادی برخورد شود، خاطرنشان کرد: با عزمی که در حال حاضر در مجلس، دولت و قوه قضاییه دیده می شود باید شاهد آینده ای روشن باشیم.
خجسته افزود: ما از خارج از کشور آسیب نمی بینیم بلکه آنچه کشور از آن آسیب می بیند از داخل کشور است که همچون موریانه ریشه های کشور را نشانه گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن