Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بهره برداری از 580 تخت بیمارستانی در کشور/بدهی 399 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی همدان

معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد:
بهره برداری از 580 تخت بیمارستانی در کشور/بدهی 399 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی همدان

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 580 تخت بیمارستانی در کشور تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر محمدحاجی آقاجانی در حاشیه سفر به استان همدان در ارزیابی از بازدید مراکز آموزشی ـ درمانی دانشگاه اظهار کرد: امروز با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و همکاران وی در حوزه درمان و بیمارستان‌ها، بازدیدهای خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی خوبی را برای مردم به همراه آورده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان پروژه‌های متعددی در حوزه درمانی دارد که مرکز آموزشی ـ درمانی فوق تخصصی قلب فرشچیان مهمترین این موارد بود که هم اکنون خدمات ارزنده‌ای را به بیماران ارائه می‌کند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بخش‌های مراقبت ویژه در استان همدان افتتاح شده است، گفت: در سایر شهرستان‌ها هم پروژه‌های خوبی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه 580 تختخواب در کشور تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود، گفت: این تعداد به مجموع 2 هزار و 500 تخت موجود در استان همدان اضافه می‌شود.

آقاجانی با بیان اینکه اکنون بازسازی در بیمارستان‌ها و رونق توسعه خوب به دنبال طرح تحول نظام سلامت مشاهده می‌شود، گفت: این موضوع در گفت‌وگو با همراهان بیماران رضایتمندی را نشان می‌دهد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهمترین مشکل بهداشت و درمان استان همدان را حدود 399 میلیارد تومان بدهی‌های معوقه بیمه‌ها دانست و افزود: تأخیر پرداخت‌ها این حوزه‌ها را با دشواری مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها نتوانستند، 300 میلیارد تومان مطالبه خود را بابت خدمات دریافت کنند، بیان کرد: باید با پرداخت بموقع بیمه، خستگی را از تن خدمتگزاران زدود.

آقاجانی یادآور شد: مطالبات بیمارستان‌های مراکز درمانی کشور مشکل جدی در ارائه خدمات ایجاد کرده که امید است با قول اخیر وزیر رفاه، تأخیرها جبران شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن