Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پاسخگویی کارگاه قانون کار و تأمین اجتماعی به کارگران همدانی

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان مطرح کرد:
پاسخگویی کارگاه قانون کار و تأمین اجتماعی به کارگران همدانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: کارگاه قانون کار و تأمین اجتماعی برای آشنایی نمایندگان کارگران استان با بخش های مختلف راه اندازی شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، احمد توصیفیان در کارگاه آموزشی آشنایی با مجموعه قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی که با حضور تشکل های کارگری استان در محل کارخانه شیشه برگزار شد، اظهار داشت: آموزش هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری برای آینده و تامین کننده منافع جامعه بشری است.

وی گفت: آموزش يكي از پيچيده ترين وظايف هر سازمان، بويژه مديريت منابع انساني است. پس از نظام جذب ، بهسازي و به كارگيري مناسب، آموزش منابع انساني اهميت زيادي دارد.

توصیفیان افزود: آموزش موجب توانمند سازي نیروی کار شده و موفقيت هاي آتي را شرکت را تضمين مي كند.

وی تاکید کرد: مي توان نتيجه گرفت كه يكي از عواملي كه تاثير زيادي بر بهره وري دارد، آموزش نیروی کار است.

وی با تاکید بر اهمیت بحث بهره وری افزود: آموزش یکی از مقوله های بهره وری است که با توانمندسازی و به روز رسانی اطلاعات منجر به ارائه خدمات با کیفیت بالاتر، هزینه ای کمتر و افزایش رضایتمندی مردم نیز می شود.

توصیفیان ادامه داد: آموزش و بهسازی کارکنان اقدامی راهبردی است که در سطح فردی باعث ارزشمندی شخص، در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملی منجر به افزایش بهره وری و نتایج مرتبط بعدی می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان درباره اهداف برگزاری این کارگاه‌ها تصریح کرد: کارگاه قانون کار و تامین اجتماعی به صورت پرسش و پاسخ و با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان که نمایندگان کارگران استان همدان هستند با نهادهای مجری قوانین کارو تامین اجتماعی، آشنایی با حقوق واقعی مشمولان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوانین  کارو تامین اجتماعی، چالش‌ها، محرومیت‌ها و موانع پیش روی قوانین تامین اجتماعی، مقررات بازنشستگی تامین اجتماعی، ضوابط کار و استخدامی، مسائل بهداشتی و ایمنی محیط کار، نکات مهم قراردادهای کار ضوابط اجرایی قانون کار ، شرایط بازنشستگی و از کارافتادگی و... است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن