Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان برگزار می شود

با حضور 68 واحد؛
نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی از 5 تا 10 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، حسین الماسی افزود: با توجه به استقبال خوب و درخواست های مکرر هم استانی های همدانی و همچنین تلاش برای پاسخگویی به تنوع درخواست ها، نمایشگاه مبلمان و لوستر  به مدت 6 روز از ساعت سه عصر تا هشت شب میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی گفت: تعداد 68 واحد در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه به  ارائه محصولات خود می پردازند.

عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: در مجموع از هفت استان تهران، البرز، مرکزی، قم، قزوین، اصفهان و همدان در فضایی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع حضور خواهند داشت.

الماسی عمده اقلام مورد ارائه را شامل انواع مبلمان های راحتی، استیل، کلاسیک، تخت خوابشو، غذا خوری، سرویس خواب، لوستر، چراغ های تزئینی، آباژور، ویترین، آینه و شمعدان، بوفه، کنسول و کالای خواب دانست.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، یکی از اساسی ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در نیمه دوم سال را حمایت از فعالان اقتصادی در صنعت مبلمان عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه برای رفاه حال بازدید کنندگان، در روز آخر برگزاری این دوره از نمایشگاه به صورت یکسره و از ساعت 10 صبح تا هشت شب فعال خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن