Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نرخ بیکاری همدان چقدر است؟

نرخ بیکاری همدان چقدر است؟

معاون اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری همدان گفت: نرخ بیکاری استان در حال حاضر هشت درصد و نرخ مشارکت 40.7 درصد است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، رضا قیاسی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان گفت: تا کنون 108 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با 770 مصوبه برگزار شده است.

وی افزود:  در مجموع 274 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های استان پرداخت شده است.

قیاسی با اشاره به نرخ بیکاری استان، گفت: نرخ بیکاری در استان هشت درصد است و همدان سومین استان در کاهش نرخ بیکاری به شمار می رود و از طرفی دیگر نرخ مشارکت استان 40.7 درصد است.

معاون اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری همدان با اشاره به معرفی 15 طرح گردشگری برای دریافت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها، اظهار داشت: 130 طرح کشاورزی نیز با چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

وی همچنین تصریح کرد: شش طرح با 3.2 میلیارد دلار در بخش صنعت استان در حال بررسی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان نیز با بیان اینکه رفع موانع خدمات رسانی در استان و بهره برداری بهینه از خدمات در حال پیگیری است، یادآور شد: اقداماتی در استان در راستای رفع موانع صورت گرفته و با توجه به شاخص های کشوری، متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های دستگاه و موانع آن ارائه می شود.

محمودرضا عراقی با اشاره به 10 شاخص شرکت آب و فاضلاب روستایی و پیشرفت فیزیکی 91 درصدی طرح های این دستگاه، اظهار داشت: شاخص برخورداری استان از آب و فاضلاب روستایی 68.5 درصد است درحالیکه میانگین کشوری 74 درصد است.

وی همچنین تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی شش شاخص داشته و 79 درصد پیشرفت در طرح های این دستگاه به ثبت رسیده است.

عراقی با بیان اینکه شاخص های بنیاد مسکن 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: شاخص های اداره کل راه و شهرسازی 98 درصد پیشرفت فیزیکی و شرکت پخش فرآورده های نفتی 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین تصریح کرد: شاخص های بسیج سازندگی نیز با پیشرفت 88 درصدی روبه رو است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن