Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نمایشگاه لوازم خانگی در همدان برگزار می شود

از 15 تا 20 دی ماه؛
نمایشگاه لوازم خانگی در همدان برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: نمایشگاه کالای خانگی و بازرگانی از 15 تا 20 دی ماه و به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان، حسین الماسی افزود: رویدادهای نمایشگاهی از مهمترین روش های بازاریابی  بوده که توجه خاصی نیز به توسعه اقتصادی دارد همدان با دارا بودن شاخص‌های مثبت و توانمندی های خود می تواند زمینه ساز مبادلات بازرگانی، تجاری، صنعتی و اقتصادی  بوده و موجب رشد و تعالی فعالان حوزه های یاد شده نیز باشد.

وی در ادامه یادآور شد: در نمایشگاه کالای خانگی و بازرگانی از هشت استان تهران، قم، اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه، قزوین، تبریز و شهرهای کاشان و همدان در فضایی بالغ بر سه هزار و 500 متر مربع و در سه سالن ابن سینا، هگمتانه و الوند، تعداد 90 واحد به ارائه محصولات خود می پردازند.

الماسی اقلام  مورد اشاره در این نمایشگاه را شامل لوازم خانگی، بازرگانی، فرش ماشینی، موکت، کف پوش، کاغذ دیواری و دکوراسیون عنوان کرد.

وی ادامه داد: لوازم آشپزخانه نیز شامل هود، گاز، سینک، چینی، آرکوپال، حوله جات، کالای خواب، انواع بلورجات، مصنوعات فلزی، کالاهای تزئینی، ترمه، ظروف سیلور و لوازم دکوریجات نیز ارائه می شود.

عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان ساعت بازدید نمایشگاه را 3 عصر تا 8 شب اعلام کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن