Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کاهش 3 هزار مگاواتی پیک بار مصرف برق در همدان

کاهش 3 هزار مگاواتی پیک بار مصرف برق در همدان

شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا در تابستان سال جاری موفق به کسب رتبه دوم در گروه سوم شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، این شرکت در راستای اقدامات کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا در سال جاری، موفق به کسب رتبه دوم در گروه سوم شرکت‌های توزیع برق کشور شد.

گفتنی است در این خصوص آرش کردی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر با اهداء لوحی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است:

«در راستای اقدامات کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا که از نمونه‌های بارز اقدام و عمل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، در سال جاری نیاز مصرف ایام اوج بار شبکه سراسری برق با همکاری مشترکان فهیم و با مدیریت و تلاش مؤثر مجموعه همکاران محترم صنعت برق حدود 3000 مگاوات کاهش یافته است.

بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و مساعی آن مدیریت محترم و مسئولیت‌پذیری همکاران مرتبط با پروژه‌های کاهش پیک بار که با کسب رتبه دوم در گروه سوم به این موفقیت نائل شده‌اند، امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به جامعه اسلامی همواره موفق و مؤید باشید.»

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن