Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پای هنرستان دیباج همدان به تولید باز شد

پای هنرستان دیباج همدان به تولید باز شد

معاون آموزش متوسطه استان همدان گفت: کوره‌ی القایی در هنرستان دیباج همدان راه اندازی شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، عباس احمدی مقیم گفت: با ارتقا و نصب دستگاه خنک کننده cooling tower کوره‌ی القایی هنرستان دیباج  قابلیت تولید انبوه پیدا کرد.

   احمدی مقیم افزود: کوره‌ی القایی در مقایسه با کوره های سوخت فسیلی دارای مزایای فراوانی از جمله دقت بیشتر، تمیزی و تلفات گرمایی کمتر و ... است .

وی گفت: کوره القایی از نظر افزایش و تقلیل مصرف انرژی نسبت به سایر کوره ها دارای مزایای فراوانی است.

وی با بیان اینکه تولیدی کردن رشته های فنی و حرفه ای برای اولین بار در کشور در پنج هنرستان استان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این اقدام در بخش کشاورزی، امورباغی، گیاهان گلخانه ای، ماشین آلات کشاورزی، تولید گل های آپارتمانی، صنایع چوب و کاغذ، مکانیک خودرو، الکترونیک، متالوژی، طراحی صفحات وب، تولید پوشاک و دیگر بخش ها انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اهمیت آموزش فنی و حرفه ای و کار دانش، اظهار داشت: تولیدی شدن هنرستانها باعث جذب دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای می شود.

عباس احمدی مقیم با تأکید بر تولیدی کردن هنرستان های فنی و حرفه ای، اظهار داشت: این اقدام در راستای درآمدزایی و اداره کردن هنرستانها با این درآمد انجام می شود که اگر طرح عملیاتی شود نیازی به تبلیغات برای جذب دانش آموزان به هنرستانها نیست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن