Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ملایر به زودی شهر جهانی انگور می‌شود

ملایر به زودی شهر جهانی انگور می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی این شهرستان به عنوان شهر جهانی انگور به ثبت خواهد رسید.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد کاظمی اظهار کرد: مردم ملایر در همه انتخابات ها با شور و شوق حضور پیدا کرده و سرنوشت خود را رقم می زنند و از آنجا که مردمی آگاه و عالم هستند انتخابشان انتخاب درستی بوده است.

وی در معرفی ملایر عنوان کرد: این شهرستان به تازگی به عنوان پایتخت مبل و منبت ایران زمین ثبت شد هنرمندان بسیاری در بخش مبل و منبت این شهرستان مشغول بکار هستند، همچنین بخش قابل توجهی از کشاورزان ما در تاکستان های انگور فعالیت می کنند و به زودی ملایر به عنوان شهر جهانی انگور به ثبت خواهد رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با انتخابات و عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: دولت روحانی موفق شد ثبات و انضباط مالی را در کشور حاکم کرده و در مقابل تفکر رقیب ما که به حقوق شهرندی توجه نمی کند به حقوق شهروندی توجه ویژه داشته باشد.

کاظمی افزود: دولت اصلاحات کشور را با تورم 12 درصد و رشد اقتصادی 6.6 درصد تحویل دولت بعد داد اما دولت دهم تورم 46 درصد و رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد، خزانه خالی و البته بار سنگین بدهی دولت به بانک ها، اختلاس های کلان 8 هزار میلیاردی و ... را به دولت یازدهم تحویل  داد.

عضوکمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: ملت ما این ناملایمات را فراموش نمی کند و مردم بر اساس تعهد، آگاهی و بینش خود در 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رأی می روند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن