Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مدیریت شرکت شیشه همدان تغییر کرد

مدیریت شرکت شیشه همدان تغییر کرد

قائم مقام مدیرعامل شرکت شیشه همدان سکان هدایت این شرکت را به فرد دیگری سپرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا رهبر با اعلام اینکه 16 سال پرافتخار را در مجموعه شیشه همدان گذراندم، اظهار کرد: اکنون شرکت شیشه همدان در اوج موفقیت و افتخار است و شرایط آرام و مناسب امروز شیشه همدان مرهون تلاش و کوشش تعداد قابل توجهی از مهندسین، تکنسین ها و کارگران است که شانزده سال پابه پای من زحمت کشیدند.

وی با بیان اینکه قصد توسعه فعالیتهای تولیدی خودم را دارم، افزود: در حال حاضر با اعتماد مردم به حجت الاسلام روحانی می طلبد که دولت دوازدهم در راه شکوفایی و رونق اقتصاد و معیشت مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرد و هدف اصلی بنده نیز در این راستا خلاصه و معنا می شود.

رهبر که در حال حاضر ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت استان را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: کارخانه شیشه همدان متعلق به کارگران و مردم همدان است و اجازه نخواهم داد آسیبی به این مجموعه برسد و همیشه پیگیر مباحث این واحد تولیدی خواهم بود.

رهبر با بیان اینکه استان همدان دارای ظرفیتها و پتانسیل های قابل توجهی است، تاکید کرد: در دولت دوازدهم باید نگاه ویژه و توجه خاصی به حوزه تولید صورت گیرد چرا که با رونق تولید، اشتغالزایی و شکوفایی و رونق اقتصادی بدست می آید.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا در دولت دوازدهم قصد داشتن پست دولتی دارید؟ گفت: همه ما وظیفه داریم که از دکتر روحانی  رییس جمهور منتخب مردم و برنامه های دولت دوازدهم حمایت کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن