Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اجرای 14 هکتار گلخانه در همدان

اجرای 14 هکتار گلخانه در همدان

مدیرکل دفتر فنی استاندار همدان، میزان پیشرفت فیزیکی طرح های اقتصاد مقاومتی برخی دستگاه های استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، کیوان کاظمی مستقیم در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه 27 شرح وظیفه با 30 پروژه اولویت دار برای کمیته عمران و انرژی قرارگاه اقتصاد مقاومتی مشخص شده است، اظهار داشت: در سال جاری 18 جلسه در کمیته عمران و انرژی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برش استانی چهار طرح شرکت آب منطقه ای استان همدان مشخص شده است که به طور مثال می توان به نصب کنتور هوشمند در چاه ها اشاره کرد.

کاظمی مستقیم با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی دو پروژه را با 172 درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی کرده است، یادآور شد: اجرای هفت پروژه با 126 درصد بر عهده جهاد سازندگی بوده است.

مدیرکل امور فنی استانداری همدان تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نیز هفت پروژه را با 116 درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی کرده است.

کاظمی مستقیم با بیان اینکه استان طرح گلخانه ای را در 14 هکتار اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی اجرای دو هکتار گلخانه به استان ابلاغ شده بود که قرار بر اجرای چهار هکتار بود اما 14 هکتار اجرایی شد.

وی همچنین تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق هشت پروژه با 119 درصد، شرکت گاز با 9 پروژه با 137 درصد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با 117 درصد پیشرفت فیزیکی اجرا کرده اند.

مدیرکل امور فنی استانداری همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی سه طرح محیط زیست استان، تأکید کرد: میراث فرهنگی استان هشت پروژه را با 105 درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله اجرا رساند.

کاظمی مستقیم با بیان اینکه پروژه ها باید بر اساس اولویت اعتبار دریافت کنند، یادآور شد: کیفیت و کمیت اجرای طرح ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی همچنین تصریح کرد: شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات 10 پروژه را به طور کامل اجرایی کرده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن