Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت 464 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و صنفی همدان

پرداخت 464 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و صنفی همدان

رییس صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در مجموع مبلغ پرداختی تسهیلات به صنوف و واحدهای صنعتی استان به 464 میلیارد تومان می رسد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حمیدرضا متین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به پیگیری مشکلات پتروشیمی هگمتانه و ابن سینا اشاره کرد و گفت: هفته آینده جلسه ای با وزیر نفت در خصوص مشکلات این دو طرح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با رییس کل بانک مرکزی، یادآور شد: خوشبختانه مشکل چند طرح تولیدی در این جلسه برطرف شد.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان همدان به ثبت نام 286 طرح صنعتی در سایت بهین یاب اشاره و تصریح کرد: از این تعداد 123طرح به مبلغ 112 میلیارد تومان تصویب شده است.

وی ادامه داد: 763طرح جهاد کشاورزی نیز در سایت برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که 283طرح به ارزش 70 میلیارد تومان به بانک معرفی شده اند.

متین همچنین خاطرنشان کرد: تنها 10 واحد صنعتی توانستند از بانک ها تسهیلات دریافت کنند.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه آمار پرداخت مستقیم بانک‌ها خارج از ستاد تسهیل مناسب است، یادآور  شد: تقاضای دو هزار و 471 واحد صنعتی و صنوف تولیدی به مبلغ 256 میلیارد تومان پیگیری و تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات از سوی بانک صادرات به تعداد 948 واحد، بانک کشاورزی به تعداد 616 واحد، بانک ملی به 387 واحد و صندوق کارآفرینی به 365 واحد بوده است.

متین همچنین خاطرنشان کرد: پنج هزار و 474 واحد صنفی توانستند 207 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند که در مجموع مبلغ پرداختی صنوف و واحدهای صنعتی به 464 میلیارد تومان می رسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن