Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی 40درصد پارچه لباس‌های نظامی از چین وارد می‌شود

40درصد پارچه لباس‌های نظامی از چین وارد می‌شود

نماینده شرکت نخ رنگ همدان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: متأسفانه 40 درصد از پارچه لباس های نظامی از چین وارد کشور می شود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان ظهر امروز با حضور تعدادی از سرمایه گذاران طرح های صنعتی، کشاورزی و گردشگری برگزار و مشکلات این واحدها برای بررسی و کمک به رفع آنها در این جلسه مطرح شد.

سلمانیان نماینده شرکت نخ رنگ همدان در این جلسه با اشاره به فعالیت ۱۳۰ نفر در این مجموعه، اظهار داشت: با توجه به وجود قاچاق کالا، در چند سال اخیر با مشکل مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه بخشی از تولید شرکت به لباس های نظامی اختصاص دارد، یادآور شد: متأسفانه ۴۰ درصد از پارچه لباس های نظامی از چین وارد و در ایران تنها دوخته می شود.

سلمانیان به مشکل این واحد تولیدی اشاره کرد و افزود: شرکت درخواست تأمین نقدینگی برای خرید مواد اولیه را به مبلغ سه میلیارد تومان مطرح کرده که تقاضا می شود در این خصوص بررسی لازم انجام شود.

نماینده شرکت زنجیره ای الوند رزن  نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه پس از هشت سال طرح این شرکت از رکود خارج شد، گفت: کشتارگاه بر اساس خط گرم طراحی شده و حالا با توجه به وضعیت کشتارگاه ها و نیاز به خط آی آر، سازه کار تغییر کرده است.

کرمی افزود: با وضعیت موجود، ۸۰ درصد از امور انجام شده است و در تیرماه طرح به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات جهت تغییر دستگاه ها بر اساس خط ir معرفی شده اما هنوز خبری از تسهیلات نیست.

وی به مشکل گازرسانی طرح نیز اشاره و تصریح کرد: درخواست ما این است که عملکرد تجهیزات و دستگاه های کشتارگاه بر اساس سوخت گاز باشد و گازرسانی انجام شود.

در این جلسه استاندار همدان دستوراتی را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مطرح کرد و کمک به این طرح ها به عنوان مصوبات جلسه ستاد تسهیل به تصویب رسید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن