Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی هزینه 150 میلیون تومانی برای جلوگیری از آلودگی آب رودخانه عباس‌آباد همدان

هزینه 150 میلیون تومانی برای جلوگیری از آلودگی آب رودخانه عباس‌آباد همدان

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان از پایش کیفی رودخانه عباس آباد بازدید کرد.

به گزارش "همدان ینوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده در بازدید از مرکز پایش کیفی رودخانه عباس آباد گفت: رودخانه عباس آباد در شش ماهه دوم سال یکی از منابع تامین آب شرب شهر همدان است.

وی افزود: این رودخانه با ظرفیت اسمی 250 لیتر در ثانیه توسط تصفیه خانه عباس آباد آب شرب را در اختیار مردم شهر همدان قرار می دهد.

ستوده ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه عباس آباد از مناطق توریستی شهر همدان است لذا به منظور جلوگیری از آلودگی آب این رودخانه و پایش آنلاین و لحظه ای کیفیت آب رودخانه عباس آباد این ایستگاه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مدیریت منابع کیفی شرکت راه اندازی شد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان گفت: این ایستگاه قادر است تغییرات کیفی آب را بصورت لحظه ای در پارامترهای نیترات، کدورت، دمای آب، bod و ... را پایش و بصورت آنلاین به مدیران سیستم جهت تصمیم گیری اطلاع رسانی نماید.

ستوده تاکید کرد: با احداث این ایستگاه از هزینه های پیش بینی نشده که در ارتباط با آلودگی به تصفیه خانه عباس آباد تحمیل می شد جلوگیری به عمل آمده و همواره آب شرب با کیفیت تحویل شهروندان همدانی خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن