Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رقابت ناسالم قیمت مرغ را کاهش داد

رقابت ناسالم قیمت مرغ را کاهش داد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: رقابت ناسالم در بازار همدان قیمت مرغ را کاهش داده است.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد عاشوری اظهار داشت: قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده 12 هزار و 900 تومان مصوب شده ‌ اما رقابت ناسالم بازار این قیمت را در برخی فروشگاه‌ها به 12 هزار و 500 تومان و حتی کمتر رسانده است.

وی با بیان اینکه هر کیلوگرم مرغ گرم  با قیمت 12 هزار و 200 تومان بین فروشندگان توزیع می‌شود، ابراز کرد: فروشندگانی که مرغ را با قیمت کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسانند رقابت ناسالم را در بازار ایجاد می‌کنند.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: عرضه مرغ گرم به خوبی انجام می‌شود اما میزان تقاضا تا حدودی کاهش یافته است
عاشوری با بیان اینکه مرغ منجمد هم در بازار وجود دارد اما نیازی به عرضه آن احساس نمی‌شود، گفت: روزانه 60 تا 80 تن مرغ  گرم در بازار همدان توزیع می‌شود.
وی گفت: قیمت مرغ منطقی است و مردم توانایی خرید آن را دارند، با توجه به وضعیت خوب جوجه ریزی، پیش‌بینی می‌کنیم تا چند ماه آینده هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشیم.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در بخش دیگری از سخنانش به افزایش قیمت هرشانه تخم مرغ اشاره کرد و گفت: هر شانه تخم مرغ با نرخ 16 تا 19 هزار تومان به فروش می‌رسد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن