Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رمزگشایی ۲۰ هزار کارت سوخت در همدان

رمزگشایی ۲۰ هزار کارت سوخت در همدان


مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: بيش از 20 هزار كارت سوخت قفل شده در فاصله 20 روز پس از اجراي نظام اصلاح و مديريت مصرف سوخت در منطقه همدان رمزگشايي شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان، امين روستايي با اعلام اين خبر افزود: از 24 آبان ماه تا 14 آذرماه سال 98 در 8 ناحيه شامل نواحي مركزي (همدان، فامنين و قهاوند)، ملاير، نهاوند، كبودراهنگ، تويسركان، رزن، اسدآباد و بهار حدود 20 هزار حذف رمز كارت سوخت انجام شده است.
وی با اشاره به اينكه در اين مدت كاركنان سامانه هوشمند و نيروهاي كمكي از ديگر واحدها در سريع ترين زمان ممكن در 8 ناحيه بالا، صبح و بعدازظهر حتی در روزهاي تعطيل تا دو برابر رقم بالا به سوالات، ابهامات مراجعه كنندگان پاسخگو بودند افزود: بيشترين آمار رمزگشايی كارت سوخت مربوط به روز 27 آبان ماه سال جاري با رقم يك هزار و 963 عدد حذف رمز بوده است.
اين مقام مسئول افزود: خوشبختانه با وجود تعداد بالاي مراجعان به دفاتر سامانه هوشمند سوخت در استان طي روزهاي بعد از اجراي نظام جديد توزيع سوخت، امور مربوطه طبق روال و به صورت مطلوب و مستمر ادامه داشته و خدمات لازم به شهروندان ارائه شده است.
امين روستايي با بيان اينكه راهنمايي هاي لازم بصورت شفاهي و با تبليغات محيطي در ميان انبوه مراجعان انجام شده، يادآور شد: حذف رمز كارت هاي سوختي كه به هر دليل تراشه آنها مخدوش و آسيب ديده است امكان پذير نبوده لذا از آنجا كه اين دسته از كارت ها قابليت بازسازي ندارند، دارندگان كارت هاي فوق بايد به دفاتر پليس +10 براي درخواست صدور كارت المثني مراجعه كنند.
وی همچنین تصريح كرد: توجه به لزوم مراقبت و نگهداري صحيح از كارت سوخت، بدين طريق كه بعد از سوختگيري نازل را سر جاي خود قرارداده و با ديدن عبارت "كارت خود را برداريد" بر روي صفحه نمايشگر کارت را برداشته، حائزاهميت است.
مدير منطقه همدان خاطرنشان كرد: كساني كه قبلا درخواست كارت سوخت داده و همچنين دارندگان خودروهاي نو با مراجعه به سايت epolice.ir مي توانند با وارد كردن شماره پلاك خودرو، از آخرين وضعيت كارت سوخت خود مطلع شوند.
وي در خاتمه اظهار داشت: تا پايان آذرماه به طور پيش فرض شماره رمز كارت هاي سوخت، چهار رقم آخر كد ملي شخصي كه نام او در پشت كارت هوشمند ثبت شده است خواهد بود، بنابراین افراد پس از مراجعه به جايگاه و وارد كردن كارت سوخت می‌توانند رمز خود را به دلخواه تغيير دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن