Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پیش‌بینی درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی برای همدان در سال ۹۹

پیش‌بینی درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی برای همدان در سال ۹۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه بودجه استان در سال ۹۹ با افزایش ۲۲ میلیارد تومانی همراه بوده است، گفت: اعتبارت استان همدان در سال ۹۸، ۳۲۴ میلیارد تومان بوده که این میزان در سال ۹۹ به ۳۶۲ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش "همدان نیوز"، اسکندر صیدایی در شورای برنامه‌ریزی استان همدان، با اشاره به رشد ۱۶۷ درصدی اعتبارات تملک سرمایه‌ای  استان همدان در بودجه ۹۹، اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان همدان به طور متوسط ۱۰ درصد افزایش داشته و اعتبارات تملک سرمایه‌ای این استان نیز در سالجاری، ۸۶ میلیارد تومان بوده که با رشد خوبی به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه درآمد مشخص شده استان همدان در سال ۹۸، ۸۶۶ میلیارد تومان است، تصریح کرد: در سال ۹۸ در استان همدان ۸۶۶ میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شده بود که  ۸۵ درصد آن مربوط به مالیات بوده است همچنین در بودجه ۹۹ در استان همدان ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد باید کسب شود که نسبت به سال ۹۸ دارای ۲۲ درصد افزایش است.

صیدایی با اشاره به درآمدهای استان در هشت ماهه امسال، بیان کرد: در هشت ماهه امسال به غیر از جرائم، در بخش مالیاتی بدون اینکه حساسیتی در تولید و اشتغال ایجاد شود و با وجود بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بخشودگی جرائم مالیاتی، استان از کسب درآمدهای مالیاتی وضعیت مناسبی داشته و بیش از ۲۰ درصد افزایش وصولی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با اشاره به تدوین سند راهبردی استان همدان، خاطرنشان کرد: استان همدان با نگاه برنامه محور، وحدت و مدیریت و تلاش جمعی مدیران و پشتوانه اسناد و راهبردهای توسعه توانسته وضعیت خوبی را از لحاظ اشتغال و کار داشته باشد.

صیدایی در پایان بیان کرد: در سند راهبردی استان همدان افق و جهت‌گیری ها و برنامه های استان در سه ساله دیده شده و براساس این سند سالانه ۵۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن